קרדיט https://www.eron.co.il
קרדיט https://www.eron.co.il

היום זה כבר ידוע, שכל בעל חברה או עסק, אשר רוצה להימנע ממצבים של "בריחת מוחות" או להעלות את המוטיבציה של  העובדים כמו גם את מידת הלויאליות שלהם למקום העבודה, דואג לנושא של הפקת אירועים במיוחד בעבורם. האירועים יכולים להיות: סדנאות גיבוש לעובדים, ימי כיף לעובדים, אירועי חברה ועוד.
עכשיו, זה לא מספיק רק לקיים אירועים שכאלו, יש גם לוודא שאותם האירועים יהיו מושקעים וחווייתיים ויענו על המטרה אשר עומדת מאחוריהם בצורה המיטבית – והשגת המטרה תבוא לידי ביטוי כאמור בשביעות הרצון של העובדים. אז עכשיו, נשאלת השאלה, איך משיגים את המטרה ואיך מוצאים לפועל אירועים שכאלו?

הליך תכנון האירוע

הפקת אירועים עסקיים/ אירועי עובדים מוצלחים, תתבסס בראש ובראשונה על תכנון נכון.
בהליך התכנון יש לחשוב אלו פעילויות ותכנים יכולות להסב הנאה לעובדים וכמובן, גם לפנות למכנה המשותף ביניהם, מהו המקום האופטימאלי לקיום אירוע שכזה, אולם, גן אירועים, חוף ים או כל מקום אחר, מה כדאי להגיש להם לאכול חלבי, בשרי, סושי וכדומה. במקרים רבים, בחירת קונספט יצירתי לאותו אירוע יכולה לסייע במידה רבה בהצלחתו – לדוגמא,  אירוע חברה בקונספט שנות ה-60 וכיוצא בזה..

קרדיט https://www.eron.co.il
קרדיט https://www.eron.co.il

כמובן, שבהליך התכנון, יש להתחשב גם בפרמטרים טכניים שונים לדוגמא: כמות המשתתפים, מועד האירוע, עונת השנה ומזג האוויר ישפיעו במקרים רבים על בחירת מיקום האירוע, התקציב אשר יוקצה עבור המטרה ועוד.
חשוב לציין, שכיום רבים מבעלי החברות אשר מבקשים לקיים אירועים שכאלו, בוחרים להיוועץ בעובדים ולמעשה, גם להפוך אותם לשותפים להליך התכנון. אפשרות נוספת היא כמובן, להיעזר בשירותיה של חברת הפקה אשר מתמחה באופן פרטני בנושא של הפקת אירועים מהסוג הזה – ניתן להציג את כל הדרישות והצרכים מהאירוע למפיק מטעם החברה והודות לכלים ולידע שברשותו, הוא כבר ידע איך להפיק אירוע חווייתי ומושקע, אשר יענה על כל אותם הצרכים והדרישות – ואף בכוחו להפתיע לטובה.

אין סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר

אם גם אתם כבעלי חברה, מבקשים להפיק אירועים עבור העובדים ולא רוצים להתפשר על פחות מאירוע ייחודי, מהנה וחווייתי, אתם מוזמנים לקצר תהליכים ולעשות צעד משמעותי בדרך למטרה. צרו קשר עוד היום עם חברת ההפקה "Eron-events productions." החברה מתמחה בהפקה של אירועים מכל הסוגים, תוך הקפדה על יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא ומענה על מלוא הצרכים והציפיות של המארגנים. התקשרו כבר היום – 077-5534501

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here