קרדיט: freepik

שמירה על פרופורציות התמונה

בעלי אתרי מסחר אלקטרוניים דואגים להציג את דפי המוצר שלהם בצורה הטובה ביותר, ולכן חלק מהם שכבר מכירים את החשיבות של תוכנה שמבצעת הסרת רקע מתמונה, עושים בה שימוש כדי להגדיל את הסיכוי שגולשי האתר שלהם ייהנו הן משימוש ממצה יותר באתר והן ירכשו פריטים שונים. אך רק אם מדובר על תוכנה ברמה גבוהה ניתן לראות כיצד היא "מתעסקת" נכונה עם התמונות ומפיקה תוצאה מצוינת מכל הבחינות.

לדוגמא, תוכנה איכותית שקל להשתמש בה יכולה להסיר רקע לבן מהתמונה בקלות רבה ובצורה מדויקת מאוד, אך היא גם תבצע התאמה חשובה לגבי האורך והרוחב של התמונה. זאת כדי שהמידה והיחס יישארו אחידים, ובכך לא תוצג תמונה מעוותת. עבור בעלי אתרי מסחר אלקטרוני שרוצים להציג תצוגה שתכבד את הלקוחות הפוטנציאליים שלהם, מדובר על מהלך מרשים שמביא להצגת תמונות בגודל אפקטיבי וממורכז באתר המכירות.

התייחסות למשקל התמונות

כל מי שבודק את נתוניה של תמונה דיגיטלית רואה כיצד אחד הנתונים מציג את המשקל של התמונה. מדובר על מספר ה"בייטים" של התמונה, כשבפועל תמונה עם מספר "בייטים" גדול יותר תהיה כבדה יותר מאחרת שלה מספר קטן יותר. דבר זה חשוב לגבי הסרת רקע מתמונה מאחר ותמונות כבדות מקשות על טעינת האתר, ובכך יכול הדבר לגרום לחוויית גלישה לא נוחה עבור מי שרוצה להיכנס לאתר מסחרי מסוים.

הדבר מדגיש עוד יותר עד כמה יכולה להיות חשובה תוכנה איכותית שיודעת להסיר את הרקע הלבן של התמונה, ובכך לא רק להציג את התמונה בצורה ממוקדת יותר, אלא במיוחד גם להקטין משמעותית את משקל התמונה. כך, אם מצליחים לשמור על איכות התמונה, ובנוסף גם להקטין את המשקל שלה, הרי שאין כל ספק שמדובר בתרומה רבה לאתר מסחר אלקטרוני שבעליו רוצים שהוא ייטען מהר יותר ובלי עיכובים.

מהירות פעולה גבוהה בכל היקף עבודה

מאחר וזמן הוא דבר חשוב לכל מי שיש לו עסק מכל סוג שהוא, הרי שברור לכולנו שאף אחד לא ירצה להתעסק עם תוכנה שקשה לעבוד איתה, שהיא איטית, שהיא מסובכת מדי, או שבאופן כללי היא מקשה על המשתמש בה, וזאת גם אם היא יכולה להציג תוצאות מרשימות. לגבי הסרת רקע מתמונה ע"י תוכנה איכותית, ניתן לראות כיצד הדבר אפשרי בזכות יכולות שמקלות מאוד על כל משתמש ובכך חוסכות לו זמן יקר.

יכולת כגון טיפול במספר רב של תמונות במקביל, תוך פשטות הפעלה רבה (כמו למשל הכנסת תמונות רבות לתיקייה, והפעלת התוכנה כדי שתבצע את פעולת החיתוך אוטומטית על כולן), היא כזו שיש לה ערך רב מאוד. כשפעולה בו זמנית זו של טיפול במספר רב של תמונות גם מבוצעת במהירות רבה, הרי שניתן להבין עוד יותר עד כמה תוכנה כזו תקסום רבות ללא מעט אנשים וגופים שמפעילים אתרי מסחר אלקטרוניים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here