תכלת צילום ברמה אחרת

כל צלם חתונות יודע שהחתונה היא הרגע הכי חשוב של הזוג הצעיר. הטרחה הדאגות לארגן את החתונה, הרגש והשמחה, המשפחות המאושרות, השמלה הכי יפה, התסרוקת המיוחדת, האורחים שהגיעו מכל קצוות הארץ, הכל הופך ביום המיוחד לרגיעה והכל חייב להיות מושלם… החתונה שלכם תהיה הכי יפה, עם מיטב המוסיקה, הזר הכי יפה, האוכל הכי טעים, הריקודים הכי עליזים ומשמחים… הכל צריך להיות מיוחד.

אנו בתכלת צילום אירועים ברמה אחרת מצליחים לעשות עבודת צילום אחרת מרוב צלמי חתונות כי אנו מבינים שזה האירוע המיוחד בחייכם וגם הצילומים חייבים להיות מיוחדים בהתאם.

צילום חתונות עם המקצוענים - תכלת צילום ברמה אחרת
באדיבות האתר tcheletphotography.co.il

לאחר המון חתונות שצילמנו במשך השנים, אנו מגלים בכל פעם את המומנט מחדש. עבורנו צילום חתונות אינו רק מקצוע. אנו משוכנעים שיש בצילום חתונות, בנוסף לידע מקצועי וציוד משוכלל הרבה רגישות ואהבה למקצוע ואנו מצליחים לשלב את מרכיבים אלה בצורה הכי טובה, בלי לחסוך שום מאמץ כדי שהכל יהיה מושלם. גדולתו של צלם חתונות היא בהנצחת הרגע הנכון כי אין מקום להשתהות, אין מקום לחוסר תשומת לב ואין מקום לטעויות.

לצוות צלמי חתונות של החברה ציוד דיגיטלי מהמשכלל והחדיש ביותר אשר עובד בשיטת HDV/DV, מצלמות מתקדמות ללא חוטים, עדשות מיוחדות, פלאש ותאורה מקצועי, מיקרופונים אלחוטיים, מצלמת רחף ועוד…

הסרט וידאו שנפיק עבורכם יראה כמו סרט קולנוע באורך מלא, כשהחתן, הכלה ובני משפחתם הם כולם הכוכבים הוליוודיים. בחדר העריכה דיגיטלי, עורך וידאו מקצועי ישתמש באפקטים מיוחדים כדי לייצר סרט חתונה ייחודי, קליפים ותקצירים. גם לאחר שהאירוע יסתיים, גם לאחר שנים, כאשר תצפו בוידאו , הסרט יחזיר אותכם לאולם החתונות, תצליחו להתרגש מחדש ולחוש את הרגעים המיוחדים שאנו הנצחנו.

צלמי חתונה מקצועיים - תכלת צילום.
באדיבות האתר tcheletphotography.co.il

צילומי הסטילס יצולמו ע"פי העדפתכם האישית כאשר ניתן לצלם את התמונות ברגעים ספונטניים או מבוימים. אנו מקפידים במיוחד על מיקום הצילום, הרקע שמאחורי המצולמים, האור או הפלאש שיציירו את הצבעים הטבעיים ביותר באלבום התמונות.

צילום חתונות דורש התארגנות מוקדמת ואנו מצליחים לא לפספס אף אחד: הצלמים שלנו מתעדכנים מי ההורים של הכלה החתן, איפה נמצאת הסבתא ועל מי להתמקד באופן כללי או אישי. צוות צילום חתונות שלנו עורכים סיבוב תמונות עם האורחים, סיבוב השולחנות המסורתי, ריקודים ומתעדים את כל דבר המתרחש בחתונה.

את צילומי האירוע ניתן לקבל כאלבומי תמונות מעוצבים ודיגיטליים. אנו מתמחים בעיבוד תמונות ועריכת תמונות דיגיטלי כאשר ניתן להזמין אלבומים גם על גבי דיסקים לצפייה ישירה בטלוויזיה עם שילוב מוזיקה ואפקטים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here