כיצד לתקן תמונות ש

זה קרה לכולנו. אנחנו מצלמים את התמונה, מפתחים אותה ומגלים שהמבזק היה חזק מדי. כל מה שדמיינו בראש מתנפץ לנו מול העיניים לאור התוצאה מעוורת העיניים של המבזק. כמה גורמים יכולים להיות הסיבה לתוצאה, אולם מה שמעניין אותנו כעת זה כיצד לתקן את המעוות. ובכן, כמו בהרבה מקרים, Photoshop בא לעזרתנו. השיטה הבאה מאוד פשוטה ומאפשרת בכמה צעדים פשוטים ביותר לתקן את התמונות בצורה טובה מאוד ולהגיע לתוצאה שיהיה אפשר להתגאות בה.

קודם כל עלינו לפתוח את התמונה הפגומה.

תמונה שנשטפה על ידי המבזק

אחר כך, אנחנו נשכפל את ה- Layer של התמונה על ידי לחיצה על Ctrl + J (משתמשי Windows ) או על ידי לחיצה על Command + J (משתמשי Mac ). ניתן לשכפל את ה- Layer גם על ידי גרירת ה- Layer עצמו על הסימן שנקרא Create New Layer .

שכפול ה-Layers

כעת, עלינו לשנות את סוג ה- Layer ( Blend Mode ) המשוכפל מ- Normal ל- Multiply . מצב זה מדמה מצב של הכפלת ה- Layer המקורי וכך אנחנו מחזקים את הגוונים שאבדו בתמונה.

שינוי Blend Mode

אם התמונה עדיין נראית לבנה מדי או שטופה מדי, ניתן לחזור על שכפול ה- Layer העליון על ידי לחיצה על Ctrl + J . ה- Layer החדש יהיה בעל Blend Mode מתאים לצרכינו ( Multiply ) באופן אוטומטי. לעיתים תכופות קורה, שביצוע שכפול אחד אינו מספיק ושני שכפולים הם יותר מדי. במקרה כזה, יהיה עליכם להוריד מן השקיפות ( Opacity ) של ה- Layer העליון.

זהו, כעת התמונה שלנו נראית הרבה יותר טובה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here