מפיקים סרטי תדמית לעסקים

פאוזה בית הפקות מתמחה בהפקת סרטי תדמית, פרסומות לטלויזיה, סרטים לארועי במה ועוד. בית ההפקות הוקם על ידי שני מומחים רונית ויגאל אוחנה ומשנת 2005 הם מבטאים את החזון של בעל העסק תוך שימוש באמצעים גרפיים משוכללים הכוללים צבעים, צלילים וקולות, תנועה ועוד. הצוות המקצועי של בית ההפקות מבצע אתכם היכרות ראשונית והשאר הוא היסטוריה.

הפקת סרטי תדמית  – למי זה מתאים

סרטוני התדמית מתאימים לכל מי שמעוניין במיתוג מקורי. אלה כמה מבין בעלי המקצוע העיקריים שיכולים להשתמש בסרט תדמיתי איכותי לקידום המטרה שלהם:

  • סרטונים לחברות המשווקות מוצר – סרטון תדמית טוב משמש כאיש מכירות, במובן מסוים. הוא מציג את היתרונות של המוצר בדרך קלילה, קליטה ויצירתית. סרטון איכותי במיוחד יוצר מעין "טעם של עוד" וגורם ללקוח לפנות ישירות לחברה ולרכוש את המוצר.
  • סרטי תדמית לעמותות – אחת המטרות העיקריות של כל עמותה היא לגייס תרומות כדי לאפשר לה לפעול למען מטרה נעלה. הסרטון, המופק במסגרת הפקת סרטי תדמית מקצועית, יכלול נתונים רלוונטיים על העמותה – יתרונותיה, המטרה העיקרית שלה, הבעיה החברתית אשר למענה היא פועלת, נתונים סטטיסטיים המעידים על בעיה מסוימת או סיפור אישי.
  • סרטונים להדרכה – סרטונים אלה נועדו לספק הסבר ויזואלי מהיר וקליט, כדי לסייע ללקוח להשתמש נכונה במוצר שהוא קנה. סרטוני ההדרכה מחליפים במובן מסוים את חוברות ההדרכה הארוכות, ומאפשרים לכל משתמש ממוצע ליהנות משימוש נכון במוצר.
  • חברות טכנולוגיות וסטארט אפים – חברות אלה משווקות לא פעם אפליקציות שנועדו לשפר את איכות החיים של המשתמשים במכשירים הסלולריים. סרטוני התדמית מציגים את היתרונות של האפליקציה ואת הדרך הנכונה להשתמש בה.

כשהסרטונים כבשו את הרשת

הסרטונים הם מבין כלי הפרסום הבולטים ביותר בעולם הדיגיטלי. גולשים רבים ברחבי העולם אוהבים לשתף סרטונים מרגשים או מצחיקים ברשתות החברתיות, וערוץ היוטיוב הוא אחד מבין הערוצים האהודים ביותר בקרב הגולשים. משום כך, הפקת סרטי תדמית הפכה לשירות מבוקש בקרב בעלי העסקים אשר מעוניינים לקדם את העסק ולפנות לקהל יעד נרחב. סטודיו מקצועי יכול להפיק סרטון תדמיתי ויראלי אשר יכבוש את האינטרנט ויביא רווחים לחברה.

מעוניינים להפיק סרטון תדמית לעסק שלכם? צרו קשר עם בית ההפקות פאוזה במספר 054-4703840.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here