כיצד לשפר דיוקן - 2?

הנה דרך קלה ופשוטה לשפר דיוקנות, בעיקר של נשים. אף אחד מאתנו לא אוהב לראות קמטים על הפנים של הנושא המצולם ובמיוחד לא נשים. נשים תמיד רוצות להיראות נהדר בתמונות והנה דרך קלה לעשות זאת. השיטה הבאה עובדת בצורה טובה מיוחד עם דיוקנות של נשים אולם ניתן להשתמש בה גם לנושאים אחרים. האפקט הסופי נותן מראה רך, חם ונטול קמטים, בדומה לפילטרים מסוימים שנמצאים בשוק.

ניתן לשפר דיוקנות רבים בעזרת כמה צעדים פשוטים ביותר

ראשית אנחנו נפתח את התמונה שלנו. שכפלו את ה- Layer של התמונה כך שיהיו לכם שניים.

שלב 1

לחצו על Filter > Blur > Gaussian Blur . בחרו ערך לרמת ה- Blur . אנחנו במקרה זה בחרנו ב-5. ככל שהרזולוציה של התמונה גבוהה יותר תצטרכו להשתמש ברמה גבוה יותר של Gaussian Blur.

שלב 2

כעת לחצו על Edit > Fade Gaussian Blur . שימוש לב פקודה זו נמצאת תחת Filter בגרסאות ישנות יותר של Photoshop . בחרו בערך של 50% עבור רמת ה- Fade .

שלב 3

מזגו את ה- Layer העליון עם ה- Layer התחתון ע"י לחיצה על Ctrl + E . לחצו על Filter > Sharpen > Sharpen Mask . נסו לשחק עם הערכים בתוך החלון המופיע. קו מנחה לערכים הרלוונטיים יכול להיות כדקלמן: Amount 80-200 , Radius 2-5 , Threshold 10-15 .

שלב 4

לחצו על Layer > New Adjustment Layer > Hue/Saturation . לחצו על OK וגררו את הערך של ה- Saturation לכיוון ה-20. תעצרו כאשר האפקט מוצא חן בעיניכם.

שלב 5

זהו. הדיוקן שלנו כעת מחמיא יותר סיום

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here